.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جواب احمدی نژاد به تذکرات رهبری در مورد مشایی

شمال نیوز: جواب احمدی نژاد به تذکرات رهبر انقلاب، مراجع و روحانیت در مورد مشایی، بار دیگر در این جشن از سوی رییس جمهور داده شد: برای من سخن گفتن از آقای رحیم مشایی بسیار سخت است اما باید شهادت دهم این مرد دلی دارد مانند آئینه پاک و زلال ایمانی دارد به استواری دماوند، الوند، دنا و سبلان من افتخار آشنایی با او را از ۲۷ سال قبل دارم.

روزهایی پایانی دولت دهم هر روز غم انگیز تر از قبل در هر حال سپری است. گفتمان امام و رهبری جای خود را داده است به سخن از انسان کاملی که همراه او چاوزها رجعت می کنند. این روزها بیشتر از اینکه از زبان رییس جمهور سخنی از تورم و حل مشکلات گرانی باشد، سخن از بهار است. مشایی می گوید «دنیا بداند که امام ما بهار است» و احمدی نژاد می گوید«اگر بخواهيم مهندس رحيم مشايي را در يك كلمه توصيف كنيم بايد بگوييم مهندس مشايي مردي است بهاري بهاري بهاري»

 

هزینه ای گزاف خرج می شود، چندین و چند تن از مسئولین دولتی و اعضای هیات دولت که باید به فکر حل مشکلات ریز و درشت مردم باشند، جمع می شوند که رییس دولتی به نمایندگی از ملت به مهندس مشایی نشان درجه یک فرهنگ و هنر اعطا کنند. از کجا معلوم ملت راضی هستند که مشایی نشان بگیرد؟

 

مشکلات اقتصادی ملت، امروز با جشن استقبال از نوروز دولتی حل شد و با رقص های محلی به شادی مبدل شد و با اعطای نشان به مشایی آرزویی دیرینه یک ملت به واقعیت مبدل شد.

 

کجای گفتمان عدالت و حمایت از مستضعفین اینچنین هزینه های گزافی است برای جشن های رنگارنگ نوروز و کوروش و مکتب ایرانی؟ گفتمان این روزهای احمدی نژاد بیشتر به خاتمی شباهت دارد و دوم خردادش تا به بسیج و حزب الله و سوم خردادش.

 

مسئولین دولتی حاضر در چنین جشن کذایی و بی فایده ای در دادگاه عدل الهی چه جوابی دارند برای وقتی که گذاشته اند برای نشستن در چنین برنامه ای به جای رسیدگی به مشکلات مردم. آقای الهام سخنگوی دولت، حسینی وزیر ارشاد، نامجو وزیر نیرو، بهمنی رییس بانک مرکزی، صالحی وزیر خارجه، میرتاجدینی، زریبافان، سلطانخواه، وزیر کشور و سرپرست وزارت بهداشت و ....

 

جواب احمدی نژاد هم به تذکرات رهبر انقلاب، مراجع و روحانیت در مورد مشایی ، بار دیگر در این جشن از سوی رییس جمهور داده شد: « برای من سخن گفتن از آقای رحیم مشایی بسیار سخت است اما باید شهادت دهم این مرد دلی دارد مانند آئینه پاک و زلال ایمانی دارد به استواری دماوند، الوند، دنا و سبلان من افتخار آشنایی با او را از ۲۷ سال قبل دارم. من ندیدم کسی با ايشان بدون اراده قبلي و خاص آقای مشایی ملاقات کند اما شیفته بزرگی ایشان نشود چراکه وی صاحب اندیشه و تفکر است.مهندس مشايي داراي انديشه و نظريه در زمينه‌هاي گوناگون به خصوص در مسائل بنيادين جهاني، انساني و مديريت جهان است و بنده بر خود وظيفه ديدم به نمايندگي از ملت ايران از ايشان به نمايندگي از فرزندان شايسته ملت تقدير كنم.

البته بنده براي نصب مدال از ايشان اجازه گرفتم و اين كار را جزء افتخارات زندگي خود مي دانم كه عليرغم همه هياهوهاي بي بنيان، خداي متعال اين توفيق را داد كه بنده به نمايندگي از ملت، از اين فرزند برومند قدرداني كنم و مطمئنا ملت ايران قدر فرزندان خود را مي شناسد و شناخته است.

 

اگر بخواهيم مهندس رحيم مشايي را در يك كلمه توصيف كنيم بايد بگوييم مهندس مشايي مردي است بهاري بهاري بهاري.»
/ندای انقلاب
/ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 اسفند 1391
از کجا معلوم که ملت راضی نباشند مشایی مدال بگیرد؟ شما خودت را ملت فرض نکن جانم. ملت هر وقت صلاح بدانند خودشان وارد عمل می شوند.
نا شناس 27 اسفند 1391
اونایی که راضی به مدال گرفتن مشایی هستن مثل خود مشایی سر و ته یه کرباس هستن. فقط میترسم موقعی وارد عمل بشن که کار از کار افتاده است و اونا نقش ابوموسی رو بازی کرده باشند. مشایی بهار باشه پاییز باشه زمستان باشه هرچی میخواد باشه ، باشه. اما تو خونه خودش باشه و خونه ... .
ما به حرمت خون شهدامون(مظهر قدرت ایران شهدا هستند) بهار داریم و خواهیم داشت و نیازی به حضور امثال مشایی نداریم. به قول مرحوم پروین اعتصامی
کار مده نفس تبهکار را.... در صف گل جا مده این خوار را
کشته نکو دار که موش هوا ... خورده بسی خوشه و خروار را
چرخ و زمین بنده تدبیر توست... بنده مشو درهم و دینار را
(( ای که شدی تاجر بازار وقت .... بنگر و بشناس خریدار را
و اما کلام آخر و فصل الخطاب: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد
ابراهیمی بشلی
همولایتی 27 اسفند 1391
ما که یادمون نرفته هر رو همه شعار احمدی، احمدی سرداده بودید و او را ولایی و حب اللهی و بسیجی ... معرفی می کردید و اصلا مردم به خاطر همینا بهش رای دادند حالا چی شده همه اون رو با خاتمی مقایسه می کنید؟
نا شناس 27 اسفند 1391
شمال نیوز محترم ، نظر ما رو هم چاپ کن
ا- ب
نا شناس 28 اسفند 1391
گفتمان این روزهای احمدی نژاد بیشتر به خاتمی شباهت دارد و دوم خردادش تا به بسیج و حزب الله و سوم خردادش.___ شا چه چيز خاتمي را با احمدي نژاد مقايسه ميكنيد ؟ ادب و كرامت و متانت و ... ؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.821 seconds.